Каталог
ПРО QTAP

Натхнення, наслідування чи плагіат: хто й навіщо копіює продукцію Qtap

А ви звертали увагу на товари, які зовні дуже схожі на певні відомі бренди? Це стосується й одягу, і харчових продуктів, і техніки, і навіть сантехніки. Найвлучніше це явище описує термін з біології, що зараз активно використовується в маркетингу –– мімікрія.

Як це працює?

Зазвичай продукт створює ціла команда фахівців. Вони продумують усе: від ідеї, концепції та способів просування, аж до шрифтів на пакуванні. Коли такий товар стає помітним і добре продається, інші дрібні та невідомі виробники можуть використати чужі напрацювання, щоб стати більш привабливими для споживачів. Це простий і швидкий шлях досягти певних успіхів без додаткових витрат: дешево і сердито.

Створюються не просто схожі зовнішньо товари, але й можуть запозичатися назви, кольори, логотипи та інші атрибути компанії-оригіналу.

Чеська компанія Qtap також потрапила у перелік виробників, хто вже зробив собі ім’я на ринку сантехнічних товарів, та чиї вироби намагаються наслідувати. Прикладом є аналог серії унітазів ROBIN, що вже здобула довіру користувачів, під назвою RONIN, а також серія SCORPIO під назвою SCORPEO в іншого невідомого виробника. При цьому повторюються силуети сантехніки, через що візуально відрізнити копію від «оригіналу» досить важко.

2a7b4e65d036aeda7c2e7d6a67a10761.png

4c6532cd7ba2f29a19e2d7da3bfd98de.png

Купуючи копію, ви маєте врахувати один важливий аргумент: копіюють лише візуальний точковий результат, тоді коли складні технології, якісні матеріали та нюанси виробництва скопіювати просто неможливо! При цьому немає і натяку на цілісність дизайну, певну філософію бренду та, що найголовніше, –– на сервісну підтримку та виконання гарантійних зобов’язань.

Саме тому копії (які не завжди дешевші: буває, що копія має навіть вищу ціну) часто дуже розчаровують покупців. Що ще гірше, людина може бути впевненою, що купує оригінал. З часом вона, незадоволена якістю, звертається зі скаргами до виробника і лише тоді дізнається, що ненароком купила копію, виготовлену невідомою торговою маркою, адже товари були дуже схожі зовнішньо.

Чому Qtap намагаються копіювати інші виробники?

Копіюють тих, хто має довіру споживача, перевірену часом, і продукцію, якість якої знають і люблять. У Qtap запроваджена 3-рівнева система контролю якості на виробництві та складах компанії. Використовуємо тільки ті матеріали та технології, що роблять сантехніку дійсно довговічною: ми впевнені в кожному продукті й даємо 10 років гарантії на змішувачі та 27 років на унітази та інсталяційні системи. Для цього компанія зібрала ефективну команду спеціалістів різних рівнів і пройшла роки тестувань і проб, вивчила потреби споживача та втілила їх у ідеальному продукті.

Тому що:

  • Кожна річ, яку ми створюємо, має бути бездоганною, а кожна обіцянка –– виконаною на 120%.
  • Для нас не існує маленької неточності, помилочки чи подряпинки –– це велика проблема, яку потрібно вирішити тут і зараз, не перекладаючи її на клієнта в майбутньому.
  • Бо наш споживач заслуговує лише на фанатично бездоганний продукт.

Та крім високої якості, сантехніка Qtap відома широкою лінійкою товарів з дизайном під будь-який інтер’єр та споживацький запит: від ідеальної геометрії лійок для душу до витончених змішувачів у чорному кольорі, від трендових прямокутних унітазів до найзручніших душових.

Qtap створює преміум-продукти, спроєктовані для реального життя, де рахунки на воду мають бути передбачуваними, унітаз тихо закриватися вночі й гарно пахнути зранку, а змішувач працювати плавно та сяяти яскраво навіть через 10 років. Тому й не дивно, що подібну сантехніку хочуть мати й інші компанії, але повторити якість їм не вдається.

0881eee6989f0658389af355f9663da7.png

У чому сенс повторення? На це питання є декілька відповідей:

  • По-перше, це довший шлях від зареєстрованої торговельної марки до повноцінного бренду: він потребує багато часу, зусиль та інвестицій. Простіше скористатися вже наявною довірою та лояльністю споживачів до відомого імені бренду та готовим дизайном виробу для швидкого досягнення успіху.
  • По-друге, можливість зекономити на виробничих процесах і швидко продати велику кількість дешевших виробів. Клієнт отримує дешевший аналог, що схожий на дорожчий бренд. Наче переконливий аргумент, якщо закрити очі на якість і не думати, що таку сантехніку доведеться міняти вже за пів року. Бренду, що продає копії, швидше за все просто немає діла до скарг і коментарів покупців: його задача швидко зробити, швидко продати та заробити. Комфорт споживача і гарантійне обслуговування –– це останнє, що його турбує.
  • По-третє, можливість скористатися неуважністю покупців. Зазвичай люди, заклопотані ремонтом, можуть просто не помітити відмінність у написанні бренду чи назви товару або серії. Наскільки чесний це підхід зі сторони виробника –– відповідь очевидна.

Шкода від мімікрії та висновки

Хоча мімікрія бренду може здатися вигідною для дрібних невідомих компаній, які шукають швидкий успіх, це, безумовно, порушення етичних норм. Такі компанії-паразити ніколи не стають повноцінними конкурентами та можуть змагатися за прихильність клієнта хіба що з виробниками підробок.

Компанія Qtap виробляє сантехніку, користуватися якою приємно та зручно, при цьому встановлює чесні ціни на свою продукцію. Якщо ви хочете купити сантехніку Qtap у Києві, Дніпрі, Одесі, Львові чи в інших містах та селах, відвідайте найбільші мережі магазинів або замовляйте онлайн. Та будьте пильні –– перевіряйте написання серій і назви бренду, звертайте увагу на якість і матеріали, діючі контакти сервісного центру. Пам’ятайте, що бути подібним –– не означає бути однаково бездоганним.

А сантехніка, з якою добре жити –– це Qtap.

Посилання на сайт: https://qtap.com.ua/

Ми відкриті до співпраці

РитейлДистриб'юториІнсталяториДизайнери інтер'єруРитейлДистриб'юториІнсталяториДизайнери інтер'єру
Написати нам